Mobielbankieren

Bankieren met uw smartphone of tablet.
Mobiele telefoon met handelsbanken app
  • 24/7: Altijd en overal toegang tot uw saldo, bij- en afschrijvingen, deposito's en leningen.
  • Direct geld overboeken: Snel en eenvoudig geld overmaken tussen uw Handelsbanken-rekeningen in euro's.
  • Beschikbaar voor iOS en Android: Download onze app op zowel iOS als Android voor optimaal gebruiksgemak.

Mobielbankieren activeren?

Activeer onze mobielbankieren app en regel uw bankzaken veilig en snel met uw smartphone of tablet.

Heeft u een nieuwe smartphone of tablet?

Een nieuw apparaat activeren

  1. Download de gratis app 'Handelsbanken NL - Particulier' op uw nieuwe apparaat.
  2. Open de app op uw smartphone of tablet.
  3. Volg de instructies in de app om Particulier Mobiel Bankieren te activeren. Voor deze stap heeft u uw inloggegevens en kaartlezer nodig.

Een apparaat deactiveren

  1. Log in op .
  2. Ga naar ‘Mobielbankieren’ en klik op ‘geregistreerde toestellen’.
  3. Kies het toestel dat u wilt deactiveren.

Veilig mobielbankieren

Icoontje van een dief
Handelsbanken gebruikt de nieuwste beveiligingsmaatregelen om mobielbankieren zo veilig mogelijk te houden. Het is belangrijk dat u weet hoe u veilig mobiel kunt bankieren. Lees meer over wat u kunt doen om veilig uw rekeningen te beheren en betalingen te doen op uw mobiele apparaat.

Veelgestelde vragen

  • Download de Handelsbanken app Handelsbanken NL - Particulier via de App Store of Google Play:
     
  • Toegangscode veranderen

    1. Login op Particulier Internet Bankieren.
    2. Kies het menu Mobielbankieren en klik op Toegangscode registreren/wijzigen.
    3. Sla uw nieuwe toegangscode op en onderteken deze.

    Gebruikersnaam veranderen

    1. Login op Particulier Internet Bankieren.
    2. Kies het menu Mobielbankieren en klik op Gebruikersnaam registreren/wijzigen.
    3. Sla uw nieuwe gebruikersnaam op en onderteken deze.
    1. Login op Particulier Internet Bankieren. 
    2. Ga in het menu van Particulier Internet Bankieren naar Mobielbankieren. 
    3. Klik op Geregistreerde toestellen. 
    4. Deactiveer hier het toestel dat u niet meer kunt of wilt gebruiken. 

    Lukt dit niet? Bel met onze klantenservice. We helpen u graag verder.